Tuesday, May 20, 2014



VELKOMMEN TIL VANGELIS PHOTOART



THE NORWEGIAN WEDDING BLOG ønsker med dette  hjertelig velkommen til VANGELIS PHOTOART som utvalgt medlem i THE NOTEBOOK, i kategorien kreative & talentfulle BRYLLUPSFOTOGRAFER. Her er et lite utdrag om VANGELIS PHOTOART og bryllupsfotografering:

Internasjonalt prisbelønt bryllupsfotograf

Vangelis er en internasjonalt prisbelønt bryllupsfotograf, premiert i International Photography Awards, som kan forevige deres store dag både i Norge og i hele verden. Etter mange års dedikasjon til svart-hvitt fotografi og mørkerom, gikk Vangelis inn for bryllupsfotografi. Han har utviklet sin egen stil som består av en blanding mellom journalistisk preg og fine art. Denne stilen fanger opp detaljer, emosjoner, og spesielle øyeblikk på en helt unik måte.

Bryllupsfotografering som kunst

Ordet «kunst» beskriver hvordan jeg ser på bryllupfotografering. Jeg er glad for at jeg gjennom deres bryllup kan uttrykke meg som både kunstner og fotograf.  Dere investerer i en kunstnerisk opplevelse, og ikke bare i en pakke med digitale bilder. Resultatet av vår fotografering på bryllupsdagen er hva jeg kaller min signatur, «fine art bryllupsfotografering».

«Jeg dokumenterer ikke bare dagen, sammen skaper vi et kunstnerisk og smakfullt bryllupseventyr».

Ønsker du å vite mer om VANGELIS PHOTOART - klikker du bare HER.
.........................................................................................................................................................................................................................................

Ønsker du å lese mer om THE NOTEBOOK - en guide til de aller kuleste bryllupsleverandørene, klikk her. Vil du bli medlem hos The Norwegian Wedding Blog og/eller The Notebook. Vennligst ta kontakt med oss her - vi hjelper deg gjerne! Har du spørsmål rundt medlemsskap & honorar - Les vår FAQ.