Wednesday, May 15, 2013



BETSEY SOOK

POETISKE SMYKKER



Uanstrengt glamour. Det er essensen av Betsey Sook - Poetiske Smykker. Designen er delikat, lett og enkel. Likevel, alt glitrer med ekte diamanter, solid gull og de ​​mest fantastiske steiner. Betsey Sook - Poetiske Smykker legger en dash av 'prettiness' og lekenhet til denne verden, men på en stilig, raffinert og luksuriøs måte. Alltid vakkert. Aldri overdrevet. Betsey Sook er laget for dag & kveldsbruk, og ikke minst for livet. De er en deilig liten investering i smykker som varer evig - og som aldri går av moten. Betsey Sook er smykker som er laget på bestilling, og alt er etisk produsert. NWB er veldig glad for å vise frem disse vakre smykkene fra en fantastisk designer fra et av våre naboland - Danmark. Det er ikke bare deilig å være norsk i Danmark, men det er også deilig å eie et lite stykke dansk vakker design.




Som designer, hjelper jeg folk uttrykke kjærlighet. Når menn og kvinner kommer til meg, er det fordi de virkelig mener det. Noen par forteller meg at de har vært på jakt etter den perfekte forlovelsesring i to år, før de til slutt fant ringen i min samling. Andre har vært gift i ti, tjue, tretti år, når de velger en Mermaid ring eller et sett med diamant øredobber som det perfekte symbol på deres kjærlighet. Å lage smykker for de viktigste hendelsene i folks liv, gjør meg så beæret. Mine smykker har blitt beskrevet som stille, delikat, og feminin. Det er også hensynsfullt gjort, fordi mitt design ligger i de små detaljene: Den perfekte tekstur, den rette balansen, den beste farge og glitter i en edelsten. Alt er laget av naturlige materialer, konfliktfrie og etisk produsert. 

Personlig liker jeg ikke tunge smykker. Det er ikke behagelig å ha på seg på en dag-til-dag basis, og det kan også gjøre deg eldre. Derfor har alt jeg designer, en viss letthet over seg. Det er enkelt, lett å bære, men du føler deg fremdeles superpen, feminin og glamorøs. Ren, ukomplisert, men absolutt imponerende! 




Alt i gull kan også gjøres i hvitt gull. Det kan være en strålende i havfrue ring, for en ultra-eksklusiv versjon, og øredobber kan være skreddersydde med diamanter i alle fire kontakter, for bruden som ønsker det lille ekstra luksus. E-mail meg, hvis du ønsker å diskutere et dyrebart smykke og eller design - jeg hjelper deg gjerne. Jeg leverer over hele verden, og selvsagt også til Norge.  Du finner web-shopen hennes her.

Så damer her er bare å ønske seg, og sende linken til sin tilkommende. Mye vakkert i deilig moderne og feminin design. Dette blir også se i forskjellige internasjonale magasiner i tiden som kommer. Vi håper virkelig Betsey Sook og hennes poetiske smykker kan glede mange norske brudehjerter.


Fotokredit: Camilla Jørvad Photography og Ole Akhøj.