Monday, December 23, 2013



GOD JUL - MERRY CHRISTMAS - JOYEUX NOËL 

Julen kommet, og vi alle kan slappe av med de vi har kjær. Først vil jeg takke for et utrolig spennende år, hvor jeg har lært å kjenne noen av de beste i bransjen, nye vennskap, utviklende og gode samarbeid, sett unike kjærlighetshistorier utfolde seg, og ikke minst æren ved å få dele de videre med dere! Gjennom bilder og tekst har jeg smilt, jeg har ledd, jeg har grått og jeg har vært stum, ikke minst har hjertet mitt vært rørt, og jeg gleder meg stort til å fortsette å inspirere i året som kommer. 2014 har mye godt i vente, med noen nye endringer - og enda mer spennende å presentere. Jeg vil takke så mye for den støtten jeg, og vi har fått; fra samarbeidspartnere, lesere, fotografer og helt ukjente. Tusen takk til alle som har bidratt til å gjøre The Norwegian Wedding Blog vakker & inspirerende!

Da det blåste som værst, var det ekstra hyggelig å motta så mange gode & hjertevarme tilbakemeldinger, og jeg har stor tro på at du en gang får tilbake, det du sender ut i verden; på godt & vondt. NWB velger å fokusere på alt det positive som har vært, og er så uendelig takknemlig for alt vi har oppnådd og hvor vi er på vei, og kan nesten ikke vente med å dele alt vi har på vent - med dere! Tusen takk til alle som liker det vi publiserer på facebook, Instagram, twitter, pinterest (her kommer vi sterkere tilbake!) og her på bloggen; og deler, linker oss, og forteller om oss og vårt innhold til venner & bekjente - Tusen takk! Det er eneste måten å gjøre oss kjent, slik at vi kan bli enda bedre, og nå ut til enda flere; så for all del fortsett med det; Spread the Love!

Kjærlighetsbudskapet er også noe jeg ønsker at dere tar med inn i julehøytiden; for det er ikke pengene, maten, klær med eller uten 'merker', kroppsfasongen eller de store gavene som betyr noe; det er menneskene rundt deg, store & små, unge og gamle. Hvordan vi tar imot mennesker vi møter, og hvordan vi behandler de som er oss nær & kjær. For når det kommer til stykket så består ikke livet av likes eller følgere, men alle de små øyeblikkene, som tilsammen utgjør livet. Noen med glitter, andre med tårer. NWB ønsker også 'likes' på det vi publiserer, men vi forstår at det ikke er alt vi rår over, og det er likevel ikke det som gir den ordentlige go' følelsen inni oss. Det som virkelig betyr noe, er å være sammen i disse dagene, i en travel hverdag som kan by på flere utfordringer enn vi ønsker, eller har tid til. Sammen, ansikt til ansikt, uten tekniske duppeditter, for å skape nye minner, som varmer ekstra godt i hjertene våre, og holder oss 'varme' i tiden som kommer. Så fra hjerte til hjerte; Jeg ønsker deg & dine kjære, en strålende julefeiring, med smil, latter & glede. Må ditt hjerte fylles med masse godhet & kjærlighet, for å følge deg trygt inn i det nye året. Let Love rule!


FOTO: PER BREIEHAGEN

Like viktig som å gi, er det også å være åpen for å ta imot; også i større betydning når det kommer til alt hva livet byr på, og det å være åpen for forandringer. Det er det eneste sikre vi vet, at ting forandrer seg, og det er kun ved forandring at vi gir plass til det nye som skal komme til. Jeg er så takknemlig for det jeg har, selv om jeg i skrivende stund ikke engang har en stue å samle familien i, men jeg har familien min, og det er mer enn nok til å fylle mitt hjerte. Så får det heller bli litt på 'halv åtte' innomhus; juleklemmene og smilene er like store, selv om vi må spise i hallen eller stuen. Vi har ventet i fem år på denne stuen, så da kan vi sikkert vente noen dager til også. Men jul det blir det i år også uansett hvordan vi snur og vender på det; så derfor: fra mitt hjem til ditt; God Jul - Merry Christmas - Joyeux Noël!


“Life is made up of moments, small pieces of glittering mica in a long stretch of gray cement. We have to teach ourselves how to make room for them, to love them, and to live, really live.” - Anna Quindlen